Чиа пудинг с конопено "мляко"

Привет!
За любителите на чиата, каквато съм и аз, предлагам още една рецепта за чиа пудинг. Ето какво използвах:

Продукти:

1 ч.ч.конопено мляко
2-3 с.л.чиа семена
1 с.л. овесени ядки
1 ч.л.смляно ленено семе
1 ч.л.сусам
канела
ванилия
стевия

Приготвяне:

1. От предната вечер накисвам белено конопено семе във вода. На следващата сутрин го блендирам и без да презеждам, "млякото" е готово!

2. В подходящ съд сипвам и разбърквам чиата, лененото семе, овесените ядки, сусама, канелата, ванилията и стевията. Добавям конопеното мляко и разбърквам добре.

3. Оставям за 1 час сместа да се желира в хладилник и когато е готова, добавям плодовете - ред чиа смес, ред плодове, ред чиа и пак плодове, докато се запълни съда. Може да ползвате банан, праскови, нектарини, круша, всякакви берита...

4. Може да се поръси чиа пудинга отгоре с кокосови стърготини, кокосова захар, лешников тахан, петмез от фурми или да се сложи годжи бери за цвят :)

Това е!

Преси

Коментари

  1. Прекрасна идея и рецепта, Преси.Аз още не съм ползвала конопено семе, имам малко резерви към него и затова.Но сигурно има различен коноп, така съм чела и той има доста полезни свойства.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации